صنایع فناوری طراحان بهینه

دومین کارگاه آموزشی حسابداری تعهدی ویژه مناطق- استان فارس

دومین کارگاه آموزشی حسابداری تعهدی ویژه مناطق- استان فارس




       پیرو برگزاری سمینار آموزشی حسابداری تعهدی ویژه شرکت های تابعه مدیریت منابع آب ایران، به کوشش شرکت طراحان بهینه و با حضور جناب آقای محسن برزوزاده مدیر محترم دفتر تمرکز و تلفیق روش های حسابداری، و رضایت شرکت کنندگان، شرکت طراحان بهینه تصمیم گرفت تا کارگاه آموزشی حسابداری تعهدی را بصورت عملیاتی در مناطق مختلف کشور ویژه شرکت های آب منطقه ­ای و آب و فاضلاب ­ها نیز برگزار نماید. در این راستا دومین کارگاه آموزشی حسابداری تعهدی ویژه مناطق توسط این شرکت در استان فارس برگزار شد.


این کارگاه در سالن اجتماعات شرکت آب و فاضلاب شهری شیراز با حضور ذیحسابان و کارشناسان مالی شرکت های آب منطقه ­ای و آب و فاضلاب ­ها تحقق یافت.


در این کارگاه ثبت­ های مربوط به حسابداری تعهدی در بخش حسابداری تملک دارایی های سرمایه ­ای (ذیحسابی طرح­ های عمرانی) تشریح و نکات هریک آموزش داده شد. مسئله مهم شرکت­ کنندگان، نگرانی از بابت عدم هم خوانی قوانین با استانداردهای حسابداری بویژه در بخش تعهد اعتبار مازاد بر سقف اعتبار مصوب بود.


اگرچه در دستور العمل ثبت حساب ها بر مبنای تعهدی حسابداری دولتی (نظام حسابداری بخش عمومی ) برای رفع نگرانی فوق گروه حساب بودجه ­ای و ثبت­ های تأمین اعتبار تا سقف تخصیص پیش ­بینی شده است، اما سئوال مطرح شده توسط همه شرکت کنندگان چگونگی شناسایی محل اعتبار بود. در این کارگاه شرکت های آب و فاضلاب شهری شیراز،آب منطقه ­ای فارس، آب و فاضلاب استان فارس، آب منطقه ­ای بوشهر، آب و فاضلاب بوشهر، آب و فاضلاب روستائی بوشهر و قطار شهری شیراز حضور داشتند و کلیه شرکت کنندگان از برگزاری کارگاه رضایت کامل را داشتند.

شرکت طراحان بهینه از همکاری و هماهنگی ­های صورت گرفته توسط شرکت آب و فاضلاب شهری شیراز تشکر و قدردانی می ­نماید.



0 نظر ثبت شده
نظر خود را ارسال کنید
در حال ارسال لطفا صبر کنید...
نظر شما با موفقیت ثبت گردید، پس از تایید نمایش داده می شود
عملیات ناموفق بود، لطفا مجددا تلاش نمایید