صنایع فناوری طراحان بهینه

انتصاب ذیحساب شرکت آب منطقه ای گلستان


در راستای سیاست های وزارت امور اقتصادی و دارایی طی مراسمی با حضور مدیران و مسئولان، ذیحسابان جدید شش دستگاه اجرایی استان یزد معرفی و با اهدای لوح سپاس از خدمات ذیحسابان سابق این دستگاهها قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، سید حسن میرزاده به عنوان ذیحساب جدید اداره کل پزشکی قانونی و سرپرستی ذیحسابی ا داره کل و راه و شهرسازی استان معرفی شد.

همچنین حسینعلی زارع زاده به عنوان ذیحساب جدید اداره کل آموزش و پرورش معرفی و سرپرستی ذیحسابی شرکت برق منطقه ای استان نیز به وی محول شد.

علی اکبر صائبی هم مسئولیت ذیحسابی  شرکت آب منطقه ای و مجید بیک مسئولیت ذیحسابی اداره کل بهزیستی استان عهده دار شدند و فعالیت خود را  آغاز کردند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در مراسم تودیع و معارفه ذیحسابان استان یزد با اشاره به نقش نظارتی آنها در دستگاههای اجرایی بر نظارت دقیق و موثر ذیحسابان  بر هزینه – درآمد این دستگاهها تاکید کرد و گفت:  بر اساس دستور العمل وزارت امور اقتصادی و دارایی تغییر و جابجایی ذیحسابی در دستور کار قرار دارد.

" علی نمازی " همکاری و تعامل ذیحسابان استان با مدیران دستگاههای اجرایی را خوب توصیف کرد و با قدردانی از خدمات آنان، اظهار داشت: تغییر و جابجایی ذیحسابان  در دستگاهها گام اساسی برای ایجاد تحول و خلاقیت بیشتر در عرصه نظارت مالی است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد همچنین در بخش دیگری از سخنانش اجرای حسابداری بر مبنای تعهدی در دستگاههای اجرایی استان در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت امور اقتصادی و دارایی در سال جاری  خبر داد و گفت: در اجرای این طرح مبنای حسابداری تعهدی جایگزین مبنای حسابداری نقدی تعدیل شده در حسابداری عمومی می شود.

مدیران کل دستگاههای یاد شده نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش ذیحسابان از آنان به عنوان مشاوران مالی دستگاهها یاد کرد.

اسفندماه گذشته نیز ذیحسابان هفت دستگاه اجرایی استان یزد معرفی شدند.

منبع: روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد



0 نظر ثبت شده
نظر خود را ارسال کنید
در حال ارسال لطفا صبر کنید...
نظر شما با موفقیت ثبت گردید، پس از تایید نمایش داده می شود
عملیات ناموفق بود، لطفا مجددا تلاش نمایید