صنایع فناوری طراحان بهینه

پنجمین کارگاه آموزشی حسابداری تعهدی ویژه مناطق-استان کرمانشاه

پنجمین کارگاه آموزشی حسابداری تعهدی ویژه مناطق-استان کرمانشاه

پنجمین کارگاه آموزشی حسابداری تعهدی ویژه مناطق، با حضور شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب های غرب کشور، در سالن اجتماعات شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار گردید.

جلسه با سخنرانی جناب آقای حیدریان ذیحساب شرکت آب منطقه ای کرمانشاه شروع شد و در ادامه سرکار خانم بی مر مدیر عامل شرکت طراحان بهینه ضمن خوش آمد گویی و تشکر از شرکت آب منطقه ای کرمانشاه به عنوان میزبان این کارگاه،  با تشریح فرآیند های حسابداری دولتی و الزامات مبنای تعهدی در حسابداری دولتی، ثبت های حسابداری تعهدی را برای رویدادهای مالی ارائه کردند.

در این جلسه درخصوص تضمینات پیش پرداخت مواد و کالا و مشکلات پیمانکارانی که به صورت امانی از مواد و کالا استفاده می کنند، بحث شد.

از موضوعات مهم دیگری که در این کارگاه بررسی شد، لزوم پیگیری اصلاحات و رفع مشکلات دستورالعمل جدید ثبت حساب ها در مبنای تعهدی توسط ذیحسابان و کارشناسان مالی دستگاه های اجرایی کشوراست.

در این کارگاه ذیحسابان و کارشناسان مالی شرکت های آب منطقه ای کرمانشاه، آب و فاضلاب کرمانشاه، آب منطقه ای کردستان، آب منطقه ای لرستان و آب و فاضلاب ایلام حضور داشتند.

پنجمین کارگاه آموزشی حسابداری تعهدی  ویژه مناطق که رضابت کلیه حاضرین را در برداشت با پرسش و پاسخ در خصوص ثبت های حسابداری تعهدی به پایان رسید.

 








0 نظر ثبت شده
نظر خود را ارسال کنید
در حال ارسال لطفا صبر کنید...
نظر شما با موفقیت ثبت گردید، پس از تایید نمایش داده می شود
عملیات ناموفق بود، لطفا مجددا تلاش نمایید