صنایع فناوری طراحان بهینه

معرفی ذیحسابان جدید هفت دستگاه اجرایی استان یزد


به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، سید احمد رضویان، محمد رضا زارع رشکوئیه و اسماعیل جعفری، به ترتیب به عنوان ذیحساب ادارات کل بهزیستی، زندان ها و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی شدند.

همچنین محمد جواد شکرانه به عنوان ذیحساب اداره کل امور مالیاتی و سرپرست ذیحسابی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و سید عباس هاشمی به عنوان ذیحساب سازمان صنعت، معدن و تجارت و سرپرست ذیحسابی اداره کل گمرک استان یزد معرفی شدند و فعالیت خود را در این دستگاهها آغاز کردند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در مراسم تودیع و معارفه ذیحسابان استان یزد با اشاره به نقش نظارتی آنها در دستگاههای اجرایی بر نظارت دقیق و موثر آنها بر هزینه – درآمد این دستگاهها تاکید کرد.

" علی نمازی " با قدردانی از خدمات ذیحسابان، تغییر و جابجایی آنها در دستگاهها را گام اساسی برای ایجاد تحول و خلاقیت بیشتر در عرصه نظارت مالی خواند و تصریح کرد: ذیحسابان باید با تقویت دانش خود، به علم روز مدیریت مالی مسلط شوند و در کنار آن با شرکت مستمر در نشست های تخصصی، عملکرد نظارتی خود را تقویت نمایند.

وی با بیان اینکه استان یزد دارای ذیحسابان خوب و با تجربه است؛ بر توجه جدی آنها به  قوانین و مقررات و دستورالعمل های مالی تاکید کرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد همچنین در بخش دیگری از سخنانش اجرای حسابداری بر مبنای تعهدی در دستگاههای اجرایی استان در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت امور اقتصادی و دارایی در سال آینده خبر داد و گفت: مبنای حسابداری تعهدی جایگزین مبنای حسابداری نقدی تعدیل شده در حسابداری عمومی می شود.

نمازی افزود: کارهای مقدماتی آن انجام شده است و در حال برنامه ریزی  و آماده سازی زیرساخت های  اجرای این طرح در سطح استان هستیم.

مدیر کل امور مالیاتی استان یزد هم در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های اداره کل امور اقتصادی و دارایی و ذیحسابان این مجموعه اقتصادی  به تسلط ذیحسابان بر قوانین و مقررات مالی اشاره کرد و خواستار ارائه نظرات کارشناسی ذیحسابان در بحث هزینه – درآمد دستگاه ها شد.

" سید رضا نوربخش " افزود: ذیحسابان باید قبل از هرگونه عملیاتی پرداخت به قوانین و مقررات این بخش توجه کنند تا پرداخت ها بر اساس قانون صورت گیرد.

مدیر کل امور مالیاتی استان یزد  اظهار امیدواری نمود: با تعامل و همکاری بین مدیران و ذیحسابان، بحث هزینه ای و مالی دستگاهها حل و فصل شود.

 



0 نظر ثبت شده
نظر خود را ارسال کنید
در حال ارسال لطفا صبر کنید...
نظر شما با موفقیت ثبت گردید، پس از تایید نمایش داده می شود
عملیات ناموفق بود، لطفا مجددا تلاش نمایید