صنایع فناوری طراحان بهینه

انتصاب دکتر علی فعال قیومی به عنوان مدیر کل تلفیق حساب ها و روش های حسابداری وزارت اقتصاد

انتصاب دکتر علی فعال قیومی به عنوان مدیر کل تلفیق حساب ها و روش های حسابداری وزارت اقتصاد

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تلفیق حساب ها و روش های حسابداری وزارت اقتصاد با حضور معاون نظارت مالی و خزانه داری کل کشور انجام شد:



به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، سید رحمت الله اکرمی معاون نظارت مالی و خزانه داری کل کشور طی سخنانی در این مراسم، با تشریح اهداف و وظایف این معاونت از جمله پیاده سازی کامل حسابداری تعهدی، از زحمات "محسن برزو زاده" مدیرکل پیشین اداره کل تلفیق حساب ها و روش های حسابداری در این خصوص تشکر و برای "علی فعال قیومی" مدیر کل جدید این اداره کل در راستای تکمیل زحمات انجام شده آرزوی توفیق کرد.

اکرمی در ادامه با اشاره به رهنمودها و حمایت های دکتر طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی از برنامه ها و ماموریت های معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور، از ایشان برای تایید و صدور حکم انتصاب "علی فعال قیومی" به عنوان مدیر کل اداره تلفیق حساب ها و روش های حسابداری وزارتخانه تشکر کرد.

این گزارش حاکی است، در این جلسه آقایان برزوزاده و فعال قیومی، طی سخنان کوتاهی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران دفاتر یاد شده در راستای تحقق اهداف مجموعه معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور، به تشریح برنامه های آتی خود در این خصوص پرداختند.

منبع وزارت امور اقتصادی و دارایی


 تبریک نامه مدیر عامل 

مدیر کل تلفیق حساب ها و روش های حسابداری وزارت اقتصاد

جناب آقای دکتر فعال قیومی   

    با آرزوی سالی پر از موفقیت برای حضرتعالی و سایر همکاران، انتخاب شایسته شما را به عنوان "مدیر کل اداره هماهنگی و تلفیق حسابها وروش های حسابداری" تبریک و تهنیت عرض می نمایم. ضمن قدر دانی از زحمات ارزشمند جناب آقای برزوزاده، امید است با وجود تخصص و توانمندی های ارزنده حضرتعالی، اهداف این مرکز به شایستگی محقق گردد.

(مدیرعامل طراحان بهینه - ایران بی مر)


0 نظر ثبت شده
نظر خود را ارسال کنید
در حال ارسال لطفا صبر کنید...
نظر شما با موفقیت ثبت گردید، پس از تایید نمایش داده می شود
عملیات ناموفق بود، لطفا مجددا تلاش نمایید