صنایع فناوری طراحان بهینه

رفع محدودیت برخی سرویس های گوگل در ایران

رفع محدودیت برخی سرویس های گوگل در ایران

[به روز رسانی ] متاسفانه سرویس های ذکر شده در این خبر مجددا از دسترس خارج شده اند


با اعمال تحریم ها علیه ایران شرکت گوگل نیز سرویس های خود را برای ایران محدود کرد، پس از چهار سال از ایجاد این محدودیت ها شرکت گوگل محدودیت های خود را برداشته است.



سرویس های که در دسترس قرار گرفته اند:

developer.android.com
developer.google.com
console.developers.google.com
code.google.com
analytics.google.com


Google Analytics

یک سرویس رایگان پیش آوری شده گوگل است که آمار بازدید کنندگان یک وب سایت را نشان می‌دهد. این دستاورد برای بازاریابان و وب مسترها برای واکاوی وب بکار گرفته می‌شود.

این سیستم امکان بررسی و تحلیل ورودی‌ها، صفحات ورودی دهنده، کاربران وارد شده، فعالیت‌های کاربران، زمان حضور و مسیر خروجی آنها را ارائه می‌کند. به این ترتیب، گستره وسیعی از اطلاعات در اختیار مدیریت سایت قرار خواهد گرفت.

از امکانات این سیستم هدف گذاری مشخص در بازه زمانی است. سپس سیستم خودکار در بازه زمانی تعیین شده در صورت دست یابی به هدف گزارش مبنی بر رسیدن به هدف می‌دهد و در صورت عقب ماندن از هدف نیز درصد نزدیکی به هدف را ارائه می‌کند.

گوگل آنالیتیکس به شما امکان می‌دهد تا موارد زیر را زیر نظر داشته باشید: چه کسانی از سایت شما بازدید می‌کنند؟ شما می‌توانید محل کاربران، مرورگرهای مورد استفاده‌شان و بسیاری اطلاعات دیگر همچون رزولوشن صفحه نمایش کاربران، فعال بودن جاوا اسکریپت، نصب بودن فلش، زبان و غیره را ببینید.


Google Code یا Google Developer

Google Developer (که قبلا Google Code) سایت گوگل برای ابزارهای توسعه نرم افزار، رابط های برنامه نویسی کاربردی (API)، و منابع فنی است. این سایت شامل اسناد و مدارک مورد استفاده از ابزارهای توسعه گوگل و رابط های برنامه کاربردی از جمله گروه های بحث (فروم) و وبلاگ ها برای توسعه دهندگان است.

از جدید ترین سرویس های سایت گوگل سیستم code search هست که کد های باز برنامه ها را جستجو می کند و در اختیار کاربر می گذارد.






0 نظر ثبت شده
نظر خود را ارسال کنید
در حال ارسال لطفا صبر کنید...
نظر شما با موفقیت ثبت گردید، پس از تایید نمایش داده می شود
عملیات ناموفق بود، لطفا مجددا تلاش نمایید